Anak Sdara Ke 3

ari nie aku nk cite skit je...kelmarin aku baru je dpt anak sdara baru..anak sdara yg ke 3..kelmarin akak ipar aku selamat melahirkan anak lelaki jam 10.30am pada 1.9.2009 di Hospital Serdang, Selangor...kebetulan org umah aku cuti sbb ma dia dtg...mula2 g klinik pesakit nk chek org mengandung..biasa lah 1 bulan sekali..bila dah duk klinik..akak ipar aku ni dah mula2 sakit ni lak...trus bw g hospital. time aku keje...tk apalah org umah aku tlg tgk2 kan...org umah aku teman lah kat hospital dlm t'ari dia balik umah kak ipar aku untuk memasak berbuka nanti...aku relax je kat opis kena pulak hujan..sejuk...pukul 4.30pm aku pun balik umah...org umah ajak aku g hospital tgk akak dia aku pun trus ambik kete dgn membawa bekalan nk berbuka kat hospital...time 2 hujan...bw kete perlahan je...kita semua berbuka kat cafe hospital.......kat sni aku sertakan pic baby dgn emak baby..huhuhuh


tido lagi nie


comel tak sy?


anak dgn emaknya..emaknya tgh lapar 2


time berbuka pose kat cafe hospital...layan je









0 comments: